Fotokurs utomhus

Som ni kanske vet anordnar jag fotokurser i mitt företag.
Det är nybörjarkurser och fortsättningskurser.
Kurser i produktfotografering, gör-din-fotobok, bildredigering och vad annat som önskas.
Hyr mig själv för en timme, en halv eller hel dag.
Kurser för flera.
Kurser för privata grupper.

Just nu har jag en fortsättningskurs i Kävlinge med workshops och bildkomposition.
I tisdags var det dags för utomhusfotograferingen.
En dag med dagsregn och inte lite heller.
Konsulterade SMHI:s app. 
Regnet skulle upphöra vid 18-tiden.
Håller tummarna.
Vi träffades 18.30. Kallt och ruggigt, men bara lite duggregn kvar.
Jag är inte rädd för dåligt väder, men våra kameror mår ju inte så bra.
Det blev fram med plastpåsar och gummiband.
Med övningsuppgifter att lösa gick tiden fort och ingen klagade på kylan.
Det blev en bra kväll och jag ser fram emot att få se
mina kursdeltagarnas bilder nästa vecka!





Vid Folkets park i Kävlinge



Inga kommentarer: